مجموعه کارن شما را به خرید بهترین محصولات خود دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت پنیر پیتزا تاپینگ صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

پنیر پیتزا و دلیل تولید پنیر پیتزا تاپینگقیمت پنیر پیتزا تاپینگ صادراتی عمده ارزان قیمت
قیمت پنیر پیتزا تاپینگ

قیمت پنیر پیتزا تاپینگ در ایران، ارزان تر از پنیر پیتزاهای دیگر است. این در حالی است که پنیر پیتزا تاپینگ از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار است. پس دلیل این تفاوت قیمت با پنیرهای دیگر به چه دلیل است؟ پنیر پیتزا تاپینگ صادراتی عمده مرغوب و ارزان قیمت را از کجا باید تهیه کرد؟

قیمت پنیر پیتزا تاپینگ

پنیر پیتزا و دلیل تولید پنیر پیتزا تاپینگ

قیمت پنیر پیتزا تاپینگ

پنیر پیتزا برای اولین بار در ایتالیا و با شیر پرچرب گاومیش تهیه شد که به آن پنیر موزارلا می گفتند. ایتالیایی ها از این پنیر خوش طعم و چرب در پخت بسیاری از غذاهای خود استفاده می کردند. این غذاها که بسیار محبوبیت یافتند و بنابراین به مرور زمان، طرز تهیه آنها به همراه طرز تهیه پنیر موزارلا توسط توریست ها به اقصی نقاط جهان منتقل شد. پنیر موزارلا به دلیل طعم و بافت به شهرت رسیده بود و جزو جدانشدنی پیتزا نیز بود بنابراین آن را پنیر پیتزا موزارلا نامیدند.

با آگاهی بیشتر مردم در مورد سلامت و همچنین درصد چربی بالای موجود در پنیر پیتزای موزارلا، پنیر پیتزای پروسس تولید شد. این پنیر پیتزا از پنیر اولیه تهیه می شود و چون پنیر اولیه کم چرب است چربی مورد نیاز این پنیر پیتزا توسط خامه یا روغنهای حیوانی تامین می شود. بدین روش می توان چربی پنیر پیتزا را کنترل نمود.

پس از سالها و به دلیل پیشرفت علمی بشر، صنعتی شدن جوامع و افزایش میل به زندگی شهری راحت و بی تحرک، نیاز به استفاده از غذاهای کم چرب احساس می شد. بنابراین تاپینگ پنیر پیتزا تولید شد.

در تهیه این پنیر پیتزا نیز مانند پنیر پیتزا پروسس از پنیر اولیه استفاده می شود ولی با این تفاوت که به منظور تامین چربی، بجای کره های حیوانی از کره های گیاهی استفاده می گردد. همین استفاده از کره های گیاهی وافر و ارزان سبب ارزانتر بودن قیمت پنیر پیتزا تاپینگ در مقایسه با پنیر پیتزاهایی که چربی حیوانی دارند می باشد.

قیمت پنیر پیتزا تاپینگ صادراتی عمده ارزان قیمت

قیمت پنیر پیتزا تاپینگ

پنیر پیتزا تاپینگ توسط برندهای متعدد و با کیفیت های مختلف تولید و به فروش می رسد. تجار کشورهای عربی به دلیل عدم تمایل به خرید پنیر پیتزای پرچرب معمولا بیشترین مقدار پنیر پیتزای مورد نیاز خود را، از پنیر پیتزا تاپینگ خریداری می نمایند. باید بدانید که پنیر پیتزای درجه دو و سه برای صادرات مناسب نیست و حتما باید پنیر پیتزای مرغوب را برای صادرات برگزید.

بسیاری از کلی فروشان و عمده فروشان محصولات لبنی، پنیر پیتزا عمده را برای خریدار تامین می نمایند. در این روش، این افراد نقش دلالان را ایفا می نمایند. پنیر پیتزایی که از قبل و با قیمت کمتر خریداری کرده و انبار نموده اند را به قیمت روز به فروش می رسانند. بنابراین خریدار علاوه بر خرید پنیر پیتزایی که ماه ها قبل تولید شده، پول بیشتری را نیز پرداخت کرده است.

روش صحیح خرید پنیر پیتزا عمده ی با کیفیت، خرید مستقیم از کارخانه ی تولیدکننده است. در این روش پنیر پیتزای تازه و مرغوب را به صورت سفارشی و با قیمت درب کارخانه خریداری می نمایید.

برای خریداری انواع پنیر پیتزا با کیفیت صادراتی و مصرف داخل کشور، به صورت عمده و با قیمت درب کارخانه و همچنین آگاهی از قیمت روز پنیر پیتزا و قیمت پنیر پیتزا تاپینگ با مشاورین ما تماس بگیرید.

علی امینی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی امینی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09151506406

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه کارن شما را به خرید بهترین محصولات خود دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.