مجموعه کارن شما را به خرید بهترین محصولات خود دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروش پنیر پیتزا تاپینگ به قیمت کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

پنیر پیتزا تاپینگ چیست؟دلیل ارزان بودن پنیر پیتزا تاپینگفروش پنیر پیتزا تاپینگ
پنیر پیتزا تاپینگ

پنیر پیتزا تاپینگ نوعی پنیر پیتزا است که به تازگی در ایران و با قیمت ارزانتر تولید می شود. ولی دلیل این ارزانی چیست؟ کیفیت پنیر پیتزا تاپینگ چگونه است؟ پنیر پیتزا تاپینگو پنیر فیلا فیلا  عمده به قیمت کارخانه را چگونه باید تهیه نمود؟

پنیر پیتزا تاپینگ

پنیر پیتزا تاپینگ چیست؟

امروزه به دلیل امکان دسترسی افراد به اطلاعات مفید و به روز از طریق اینترنت و افزایش تعداد قشر تحصیلکرده، شاهد افزایش آگاهی هموطنان در همه زمینه ها و بالا رفتن کیفیت سطح زندگی در جامعه هستیم. در زمان حاضر مردم از لزوم تناسب اندام برای سلامتی آگاه شده و با دقت در میزان کالری مصرفی روزانه، سعی در لاغر شدن و حفظ تناسب اندام دارند. ایشان چربی های گیاهی که فاقد کلسترول بوده و ترانس چربی بسیار کمتری دارند را جایگزین چربی های حیوانی می کنند.
چربی موجود در پنیر پیتزا موزارلا و پنیر پیتزا پروسس نیز منشا حیوانی داشته و بسیار پر چرب و پر کالری هستند، لذا با وجود علاقه به فست فودها و تمایل برای مصرف پنیر گودا در این افراد، به ناچار از سبد غذایی ایشان حذف می شوند.
به منظور حل این مشکل پنیر پیتزا تاپینگ در ایران تولید شد. چربی موجود در پنیر پیتزا تاپینگ منشا گیاهی داشته که فاقد کلسترول بوده و ترانس چرب بسیار اندکی را داراست. این نوع پنیر پیتزا به دلیل قیمت پایین تر و در عین حال حفظ سلامت افراد، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، به طوری که فست فودی ها و رستورانها از پنیر پیتزا تاپینگ به منظور تهیه غذای سالم و کم کالری استفاده می کنند.پنیر پیتزا تاپینگ

دلیل ارزان بودن پنیر پیتزا تاپینگ

ارزان بودن پنیر پیتزا تاپینگ دلیل بر کم بودن کیفیت این پنیر پیتزا نیست. در پنیر پیتزا موزارلا و پنیر پیتزا پروسس چربی به کار رفته در آنها چربی حیوانی است. این چربی دیر هضم و چاق کننده و در عین حال گران قیمت است، در حالی که چربی موجود در پنیر پیتزا تاپینگ به وسیله کره و روغن های گیاهی تامین می شود که علاوه بر زود هضم بودن و چاق کننده نبودن، سالم و کم کالری هستند و با داشتن همه این فواید از قیمت کمتری نسبت به چربی های حیوانی نیز برخوردارند.
در حقیقت علت تفاوت قیمت در پنیر پیتزا تاپینگ با دیگر پنیر پیتزاها، ارزان تر بودن کره گیاهی استفاده شده در تهیه پنیر فیلا فیلا تاپینگ است.

فروش پنیر پیتزا تاپینگ

پنیر پیتزا تاپینگ به دلیل کیفیت قابل قبول و قیمت کمتر بسیار مورد استقبال هموطنان قرار گرفته است.
متاسفانه بسیاری از شرکت های پخش پنیر پیتزا از این فرصت سوء استفاده نموده و به منظور کسب سود بیشتر، این پنیر پیتزا را با قیمت بالاتر به فروش می رسانند. واسطه های بین تولید کننده و مصرف کننده محصول هر چه بیشتر باشند قیمت نهایی فاکتور شده برای مصرف کننده نیز بیشتر خواهد بود.
در حال حاضر با توجه به مشکلات معیشتی و دسترسی محدود عده کثیری از هموطنان به منابع گسترده مالی، پیشنهاد می شود مسئولان خرید فروشگاه های زنجیره ای، رستورانهای معتبر، فست فود های بزرگ و… محصولات مورد نیاز خود را به صورت عمده و از شرکت های تولیدی خریداری نمایند که مواد غذایی در نهایت با حفظ تازگی و کیفیت و به قیمت ارزانتر به دست ملت شریف ایران برسند.

همچنین این مجموعه علاوه بر تولید پنیر پیتزا موزارلا و پنیر پیتزا پروسس، به منظور تهیه پنیر پیتزا سالم، کم کالری و ارزان، اقدام به تولید پنیر پیتزا تاپینگ نموده و این محصول را به صورت عمده و با قیمت درب کارخانه به فروش می رساند. لطفا برای استعلام قیمت و موجودی محصول با شماره تلفن درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

پنیر پیتزا تاپینگ

علی امینی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: علی امینی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09151506406

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه کارن شما را به خرید بهترین محصولات خود دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.